Az elektronikus naplóról
Tisztelt Szülő!
Iskolánk az adminisztrációs feladatok ellátására az elektronikus alapú TANINFORM iskolaadminisztrációs rendszert használja. Ennek kapcsán az intézményi és tanulói adatok kezelésén túl a tanulók értékelésével és hiányzásaival kapcsolatos bejegyzéseket is elektronikus alapon rögzítjük (elektronikus naplózás).
A szülők számára 2014. október 1-től lesz elérhető a rendszer. A felhasználói azonosítót és a belépéssel kapcsolatos egyéb tudnivalókat a gyermekeiktől összegyűjtött email címekre fogják megkapni.
Amennyiben elektronikus elérhetőségükben bármilyen változás bekövetkezik, vagy az osztályfőnöknek megadottól eltérő címen szeretnék az adminisztrációs rendszert használni, jelzésüket megtehetik az e-naplo@moriczref.hu e-mail címen. A rendszer használatához szükséges adatok:
- Gyermek neve
- Osztálya
- Közoktatási azonosító száma
- Szülő neve
- Szülő elektronikus elérhetősége
Többgyermekes szülők alapesetben több felhasználói nevet kapnak. Azok, akik egy fiókot szeretnének használni fenti e-mail címre legyenek szívesek jelezni azt.
A továbbiakban az elektronikus naplóval kapcsolatos egyéb kérdéseiket is itt tehetik fel.
A citromail és a ritkán használt freemail címeket a rendszer nehezen kezeli, ezért kérjük Önöket, hogy lehetőség szerint más címet válasszanak! Elektronikus elérhetőségét az adatvédelmi szabályoknak megfelelően, csak az iskolaadminisztrációs feladatok ellátásához, az iskola és a szülő közti kommunikációs lehetőségek bővítése érdekében használjuk.
Kérem, hogy a kommunikációs lehetőségeink bővítése érdekében éljenek a felkínált lehetőséggel.
Kisújszállás, 2014. szeptember 22.
Tóth József főigazgató